Osocze bogatopłytkowe Komorów

3-4 zabiegi, co 4 tygodnie

ok 2-3 miesiące

lekarz / pielęgniarka

Zabieg osocza bogatopłytkowego (PRP) to naturalna, bezpieczna metoda odmładzania oparta na wykorzystaniu właściwości regeneracyjnych krwi pacjenta. Zabieg nazywany również „wampirzym liftingiem”, stało się popularne ze względu na swoje efekty przeciwstarzeniowe oraz minimalne ryzyko działań niepożądanych. Procedura polega na pobraniu krwi pacjenta, która jest następnie odwirowywana w celu uzyskania preparatu bogatego w płytki krwi i czynniki wzrostu. Uzyskany preparat wprowadza się w skórę za pomocą mezoterapii igłowej, co prowadzi do stymulacji procesów regeneracyjnych i odmładzających w obszarze zabiegu. Osocze bogatopłytkowe może być stosowane w różnych obszarach ciała, w tym na twarzy, szyi, dekolcie, dłoniach, a także w miejscach, które wymagają leczenia blizn, rozstępów czy nadmiernego wypadania włosów. Dzięki zastosowaniu własnej krwi pacjenta, ryzyko wystąpienia alergii czy reakcji zapalnych jest znacznie zredukowane. W trakcie zabiegu, odwirowana krew wzbogacana jest o płytki krwi i czynniki wzrostu, które pobudzają mikrokrążenie, regenerację komórek naskórka oraz skóry właściwej. Pacjentom zapewnia się komfort podczas zabiegu poprzez zastosowanie znieczulenia miejscowego w formie kremu. Efektywność PRP objawia się w postaci odmłodzenia, rozświetlenia, nawilżenia i odżywienia skóry, redukcji blizn, zmniejszenia rozstępów, leczenia nadmiernego wypadania włosów, łysienia, przyspieszenia porostu i zagęszczenia włosów, a także eliminacji przebarwień. Wskazania do zabiegu obejmują między innymi pierwsze oznaki starzenia się, trądzik, blizny potrądzikowe, nadmierne wypadanie włosów, rozstępy czy przyspieszenie gojenia ran. Zabieg jest przeciwwskazany w przypadku ciąży, karmienia piersią, infekcji, alergii skórnych, opryszczki, chorób autoimmunologicznych oraz nowotworów.