Osocze bogatopłytkowe Janki

3-4 zabiegi, co 4 tygodnie

ok 2-3 miesiące

lekarz / pielęgniarka

Osocze bogatopłytkowe inaczej nazywane wampirzym liftingiem to innowacyjna metoda odmładzania skóry, która wykorzystuje naturalne właściwości krwi pacjenta. Zabieg polega na pobraniu krwi pacjenta, odwirowaniu jej w celu uzyskania preparatu bogatego w płytki krwi i czynniki wzrostu, a następnie wstrzyknięciu go w skórę metodą mezoterapii igłowej. Osocze bogatopłytkowe może być stosowane na różnych obszarach ciała, zarówno w celu odmładzania skóry, jak i leczenia blizn, rozstępów czy wypadania włosów. Ze względu na wykorzystanie własnej krwi pacjenta, ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych czy stanów zapalnych jest zminimalizowane. Proces odwirowania krwi pozwala uzyskać preparat zawierający płytki krwi i czynniki wzrostu, które odgrywają kluczową rolę w procesach regeneracji skóry, pobudzając produkcję kolagenu i elastyny. Dzięki tym właściwościom, przyczynia się do poprawy mikrokrążenia, odżywienia i dotlenienia skóry oraz gojenia ran. Dla komfortu pacjenta, zabieg jest wykonywany z zastosowaniem znieczulenia miejscowego. Efekty terapii obejmują odmłodzenie skóry, poprawę jędrności, napięcia i nawilżenia, redukcję blizn, zmniejszenie rozstępów, leczenie nadmiernego wypadania włosów oraz stymulację porostu włosów. Wskazania do zabiegu to m.in. pierwsze oznaki starzenia się, przebarwienia, trądzik, blizny potrądzikowe, nadmierne wypadanie włosów, łysienie czy rozstępy. Przeciwwskazania obejmują ciążę, karmienie piersią, infekcje, alergie skórne, opryszczkę, choroby autoimmunologiczne oraz nowotwory.