Wypełnienie warg sromowych większych (2ml HA)

2 dni

bezpośrednio po zabiegu

1 600zł

Z wiekiem tracimy jędrność i gęstość skóry, dotyka to nie tylko skóry twarzy, ale również okolic intymnych. W wieku okołomenopauzalnym wiele pacjentek ma problemy z często występującymi infekcjami pochwy, które związane są nie tylko z zmniejszonym stężeniem hormonów płciowych, czy atrofią błony śluzowej pochwy, ale również mogą być związane z zanikiem warg sromowych większych. Wargi sromowe stanowią naturalną barierę, zamykającą wejście do pochwy. Ich zanik może wpływać na suchość pochwy, która znacząco przyczynia się do obniżenia komfortu życia pacjentek. Atrofia warg sromowych większych to zmniejszenie lub zanik pewnej ilości tkanki tłuszczowej występującej w warstwie podskórnej tej okolicy. Wśród przyczyn wpływających na zmianę tej dolegliwości można wymienić już wcześniej wspomniany okres przekwitania, a także przyczyny genetyczne. Innym wskazaniem do zbiegu jest dyskomfort psychiczny pacjentki związany ze znaczną asymetria warg sromowych. Zabieg często wykonywany z jednoczesną labioplastyką warg sromowych mniejszych, uzyskując  przy tym lepszy efekt wizualny i kosmetyczny.

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym i polega na wypełnieniu odpowiedniego miejsca w obszarze tkanki podskórnej wargi sromowej większej. Dzięki temu zabiegowi możemy uzyskać prawidłowe nawilżenie głębokich i środkowych warstw skóry właściwej, zwiększając jej objętości, uzyskując przy tym wypełnienie warg i odtworzenie ich symetryczności. Całość trwa ok 30 minut, nie wymaga hospitalizacji, a bezpośrednio po nim można wrócić do codziennych aktywności. Ważne jest jednak, aby przez 14 dni od zabiegu ograniczyć nacisk na krocze, co oznacza rezygnację z noszenia bardzo obcisłej bielizny bądź spodni, aktywności fizycznej takiej jak jazda rowerem czy konno, oraz powstrzymanie się od współżycia

Ostrzykiwanie warg sromowych większych kwasem hialuronowym