Osocze bogatopłytkowe Konstancin- Jeziorna

3-4 zabiegi, co 4 tygodnie

ok 2-3 miesiące

lekarz / pielęgniarka

Osocze bogatopłytkowe PRP, potocznie zwane wampirzym liftingiem, to innowacyjny zabieg, który polega na wstrzyknięciu preparatu uzyskanego z krwi pacjenta do skóry za pomocą igły. Preparat ten zawiera dużą ilość czynników wzrostu, które stymulują procesy regeneracyjne skóry, przywracając jej młody, promienny wygląd. Zabieg polecany jest osobom chcącym poprawić wygląd oraz kondycję skóry. Osocze bogatopłytkowe przynosi korzyści w różnych obszarach ciała, od odmładzania, poprzez rewitalizację skóry, aż po leczenie blizn, rozstępów i nadmiernego wypadania włosów. Zabieg jest bezpieczny dla osób z alergiami, ponieważ używany preparat pochodzi od samego pacjenta, co minimalizuje ryzyko reakcji alergicznych. Należy jednak pamiętać o przeciwwskazaniach takicha jak: ciążę, karmienie piersią, infekcje, alergie skórne, opryszczkę, choroby autoimmunologiczne oraz nowotwory.