Modelowanie sylwetki Piaseczno

od 40 min

brak

10 zabiegów, 2 razy w tyg

widoczny od razu po zabiegu

1 zabieg 200 zł/ 10 zabiegów 1800 zł

kosmetolog

icoone laser Warszawa

Modelowanie sylwetki to zabieg, który pomaga w walce z problemami związanymi z tkanką łączną. Dzięki niemu możliwe jest leczenie obrzęków, cellulitu, zaparcia, zapalenia ścięgien, sztywności mięśni, blizn oraz objawów starzenia się skóry.

Technologia ICOONE umożliwia precyzyjne wykonywanie zabiegów na tkance łącznej, które likwidują obrzęki limfatyczne, zastój wodny, zlokalizowany tłuszcz, cellulit i wiele innych problemów. Masaż podciśnieniowy, światło LED i laser są wykorzystywane w celu pobudzenia przepuszczalności błon komórkowych i przyspieszenia procesu lipolizy. Zabieg rozpoczyna się od 20 minutowego masaży podciśnieniowego całego ciała. Następnie przechodzi do 10 minutowego opracowaniu konkretnego problematycznego obszaru. Podczas jednego zabiegu wykonuje się maksymalnie 4 obszary. Zabieg modelowania sylwetki pozwala na leczenie obrzęków, cellulitu,blizn oraz objawów starzenia się skóry. Istnieją również przeciwwskazania takie jak choroby nowotworowe, podwyższona temperatura ciała, osłabienie organizmu, aktywne infekcje bakteryjne, wirusowe,grzybicze. U kobiet w ciąży można zlikwidować obrzęki zabiegiem drenującym, jednak wyłącznie za zgodą lekarza prowadzącego ciążę.