Osocze bogatopłytkowe Piaseczno

3-4 zabiegi, co 4 tygodnie

ok 2-3 miesiące

lekarz / pielęgniarka

Zabieg z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego (PRP) wykorzystuje naturalne substancje obecne w krwi pacjenta do stymulowania procesów regeneracyjnych skóry. Preparat ten jest bezpieczny, dlatego cieszy się coraz większą popularnością wśród osób, które pragną poprawić kondycję swojej skóry. Zabieg ten może być stosowany na różnych obszarach ciała, w zależności od potrzeb pacjenta. Wskazania do zabiegu obejmują nie tylko pierwsze oznaki starzenia, ale także trądzik, blizny, nadmierne wypadanie włosów czy rozstępy. Należy jednak pamiętać o przeciwwskazaniach, takich jak ciąża, infekcje, choroby nowotworowe czy przyjmowanie niektórych leków. Przed zabiegiem warto skonsultować się z lekarzem, który dokładnie wyjaśni, jakie są oczekiwania pacjenta oraz jakie efekty można uzyskać po zabiegu. Po zabiegu należy przestrzegać zaleceń pozabiegowych, aby uniknąć ewentualnych powikłań i maksymalnie wykorzystać potencjał zabiegu.